Saknad?

2019-04-24
 
Jaha, hej!
Jag fick nyss ett mail som talade om
att min blogg saknar mej.
Ja det är väl kanske inte så konstigt eftersom
jag inte har bloggat på flera år..🤪
 
Och varför har jag inte bloggat då..?
1. Jag tappade lite lusten att skriva.
2. Det fanns/kanske ännu finns minst en person som
jag vet följde min blogg slaviskt, en person jag
inte ville/vill ska ha full inblick i mitt/våra liv. 
3. Jag har haft så oerhört ont i mina händer (bl.a.)
vilket gör att jag har svårt att skriva. 
4. Mycket har kommit emellan.. Livet, vardagen,
värken, familjen, sorg, förlorade vänner, förlorade
familjemedlemmar, några har gått över till andra sidan,
vissa har bara försvunnit i takt med att jag blivit allt sjukare.
Puff sa det och så försvann en efter en..🙄
5. Barnen växer så det knakar och behoven
om dom små sniglarna blir allt fler. 
6. Min ME gör mej ständigt såå trött, ja helt utmattad.. Så 
fort jag gjort något en dag så måste jag ha minst en
vilodag innan jag orkar göra något litet igen.😖
7. Det har varit extremt mycket läkarbesök det senaste. 
8. Det har även varit väldigt många tandläkarbesök 
eftersom mina tänder tar sån skada av alla
dessa mediciner jag måste äta varje dag. 
9. Jag har opererats flera gånger, samt även legat
inne på sjukhus väldigt många gånger. 
10. Jag väntar på ännu en operation, och önskar mer
än allt att jag ska få den operationen innan sommaren!
 
Ja där var iaf 10 punkter till varför jag bl.a.
inte varit/är så aspeppad på att blogga. 
Men jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte saknar
att skriva av mej i bloggen, ofta!
 
 
Nu ska jag klä på mej, ställa fram rullatorn och sen 
traska ner till världens bästa fransstylist,
-Frida Carén på Långåkern 15 i Vallhamra/Sävedalen!
 
Tack för idag och på återseende! Men när?
-Ja det vågar jag inte ens sia om!😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0