2016-02-06

Ojojoj.. Detta var inte igår. 😁
Nä, det var ruskigt länge sen kan man ju säga. 
Tänk vad mycket som har hänt sen sist...
..eller har det?! 😉 Jodå, men kommer inte
skriva med alla större händelser här idag för då
skulle det ta väääldigt lång tid att läsa. ☺️
 
*
 
Jag har iaf fått reda på vad värken beror på, 
-jag har både Fibromyalgi, EDS och ME-syndrom. 😳
Och snart, i mars, har jag varit sjukskriven i 2 år. 😔
Jag saknar mitt arbete nått helt sjukt verkligen! 
Saknar ett normalt liv överhuvudtaget. 
..att bara kunna gå ut när jag vill! 
Istället är jag fånge i mitt eget hem och som
oftast kommer jag knappt ens ur sängen.  
Vi har stått i sjukkö i snart ett år, för att få en
lägenhet på bottenvåningen, men det
är tydligen inte det lättaste att få någon. 😔 
Så med två trappor är jag verkligen fast
här i mitt hem, dag ut och dag in.. 😤 
Men jag försöker såklart tvinga mej ut ibland,
 
någon gång i veckan - varannan vecka iaf. 
Och när Blåvitt spelar på Gamla Ullevi, då jävlar
tar jag mej ut oavsett!!! Så är det bara!! 💙
Jag vägrar låta sjukdomarna ta mitt
enda intresse ifrån mej! 👊🏼
Men tyvärr har jag fått lämna klacken och
sitter numera på handikappsektionen. 
Det är såklart trevligt där också, men
klacken är alltid klacken! 💙
 
Första dagen med rullatorn 10/4 -2015
 
 
I somras startade jag och tre kamrater en
Blåvit supportergrupp för tjejer! 💙
Jodå, Änglarnas Systrar heter vi!  👍🏼 
Vi startade den 4e Juni 2015 och är
redan uppe i 36 medlemmar. 😄
Vi är även med i en bok tillsammans med
flera andra kvinnliga supportergrupper.  
En bok av Per Samuelson och boken heter
Vi skriker oss hesa men saknar en röst
 
 
 
*
 
Och förutom det.. Hum...
Jo det har ju flyttat hem två underbara
katter till sen Ture kom ju. 😻
Tures kullbror Ulf flyttade hem
två veckor efter Ture. ☺️
 
Ture och Ulf nästan 9 veckor gamla. 
Hos uppfödaren, Pernilla Björk - SE*Dorabellas
 
Mina fina små killar! ❤️
 
Kärlek på hög nivå! ☺️
 
Gullegrisarna! ❤️
 
Grabbarna har stulit min stol. 😉
 
Och den 12e Januari i år kom vår
älskade, fina lilla Edith! ☺️
 
Precis hemkommen! 💖
 
Min lilla färskpotatis! ☺️
 
Ture tar väl hand om sin lilla lillasyster! ❤️
 
Kolla in, sötaste i världen! 💖
 
Mina tre fina fyrbentingar! ❤️
 
FrökenTokFia! ☺️😻
 
Min fina, vackra tjej 16 veckor i torsdags. 💖
 
*
 
Med Thea och Tonni har såklart också
hänt en del sen sist. ☺️
 
Thea fyller 9 år i April, hon går i 2an,
dansar HipHop, drömmer om att bli modell
som sin moster, älskar kläder och är en trogen
Blåvitsupporter hon också! ☺️ Hon är med i
Young Fellows och där står hon varje match
och sjunger fram Blåvitt till seger! 💙 
 
Min stora fina Essi! 💖
 
Mina ungar vet minsann vad som är
rätt här i världen! 💙⚽️💙⚽️💙
 
Vackra unge! 💖
 
Tonni fyller 7 år om 19 dagar, han går i 0an,
älskar att bygga med lego och att måla -vilket 
han är hur duktig som helst på, han tycker också
mycket om att sjunga och dansa!
Även Tonni trivs stort på Gamla Ullevi och
sjunger ramsorna högt och tydligt! ☺️
 
Min stora, fina kille! 💚
 
Mina nyårsfina, älskade sniglar! ❤️
 
"En för alla, alla för blåvitt!" 💙
 
*
 
Nä gubbar, nu får det räcka för denna gången! 
Så får vi se när jag får tummen ur att skriva igen. 😁 
Ta hand om varandra allesamnans! 
Hej hej! 👋🏼
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0