2014-10-29

Tjoho, igår kom äntligen min lilla bebis hem!
Som jag har längtat och väntat!!!!
 
Paketleverans!! <3
 
Liten kollar in sitt nya hem. :)
 
Efter en flytt och lite bus bli man vääldigt tjött!
 
Ursöt , liten, go blinkis!! <3
 
Soffmys till max!! 
 
Det vackraste jag vet! <3
 
Jag är så himla glad att han
ÄNTLIGEN har kommit hem!!
Så liten, vacker, go och busig!! ;)
Vad vore livet utan en Sphynx?!
 
Och första natten har gått bättre än väntat. ;)
Hela natten har han legat i min armhåla
med sitt lilla huvud mot min arm.
Och när jag vaknade för en stund sen, röde han lite
på sej, började att letade tutte helt frenetiskt på min
arm, min hals och slutligen fick han snuttat på
min haka en stund och sen somnade han igen.
Så nu ligger han som en kringla mot
mitt ansikte och snarkar. ;)
Så första natten får klart ett MVG!! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0