2014-03-17

 
Go'morgon!
Måndag och ny vecka, igen. 
Ska bli spännande att se vad den här
veckan har att erbjuda. 
En läkt hand?
Jag är ju som sagt sjukskriven denna veckan
pga min onda och svullna hand. 
Så man kan ju verkligen hoppas att den
hinner bli bra under denna veckan!! 
Absolut för att jag vill tillbaka till jobbet och
sen såklart för att det inte är kul att ha ont,
plus att jag är en sån vansinnigt trogen
högerhänt person, så detta skapar ju många
svåra och jobbiga situationer.. Gaah!
Men men, det är bara att hålla tummerna.
..eller aa, det kan jag ju inte det heller.
Tummen! ;)
 
Igår var ju Tonni på kalas hos sin kompis. 
Han hade haft jätte skoj och det har
gått hur bra som helst. :)
..och under tiden Tonni var på kalas så var
Fredrik iväg och gjorde, vad han nu gjorde.. ;)
och jag och Thea hände på
gården med Anna och Leo! <3
Även Susanne hakade också på en stund. :)
Och sen kom Fräddan och Tonni, Ea och hunden
trasan och anslöt sej i gårdshänget. 
Men det varade inte så länge efter det, då
Thea och trasan busade lite och Thea fick för
sej att försöka hålla emot en pinne som trasan hade i munnen. Thea drog åt ett håll och trasan
åt andra var på att pinnen var lite vass och
flängde av en liten "köttbit" på fingertoppen. 
Aj aj aj! Så det var ju bara att gå upp, tvätta sår,
blåsa, plåstra om och varva ner. 
Strax efter kom Tonni och Fredrik också upp. 
Vi fick sett till att allt som skulle med hem till
mej var nerpackat och sen lagade
Fräddan middag. Mums!!! :))
 

Nu är det i alla fall dags att gå upp och väcka
barnen, göra oss i ordning och knalla
till dagis med Tonni. :)
Därefter ska jag och Thea åka till jobbet
och lämna sjukskrivningen, sen åka och fika
med mamma och sen ska Thea till läkaren. 
 
Det var det..
Hej me er och ha en skön måndag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0