Fredag!

Go'morgon gubbar!
Sövit lika gött som jag gjort?! ;)
..och tänk att jag lyckades somna före elva igår!
Riktigt jävla gött faktiskt. :))
 
 
 
Tja, min höft och jag var ju inte riktigt
sams alls igår faktiskt. :(
Det var liksom jobbigare och ondare än vad jag
trodde det skulle vara..! Men jag försökte
bita ihop, tog naproxen när jag "fick", men
dom hjälpte ju inte ens lite. :(
..så vid tretiden när det var rätt lugnt på arbetet
fick jag fråga min kära chef om det var okej
att jag åkte hem, och det tyckte hon absolut
att det var. *Tack som fan schifen!*
 
När jag kom hem fick jag slängt in mina skjortor i
tvätten och sen la jag mej på mattan i
vardagsrummet med iPad'en och spelade lite Jelly ;)
Kändes konstigt nog skönare att ligga
på golvet än i soffan/sängen. :-/
..så det var ju bara att göra som höften "sa".
 
Än ligger jag kvar i sängen så jag har inte hunnit
känna efter hur det känns idag ännu.
Men förhoppningsvis bättre än igår eftersom
jag kände värk redan medans jag låg kvar
i sängen och bloggade. Så som sagt,
kanske inte är lika illa idag! :))
Bara att hålla tummarna!
 
Och ikväll ska jag eventuellt på dejt!!! :))
Men Natalie är inte så snabb på info biten
så jag får väl se under dagen vad hon
har att komma med. ;)
Haha!
Men det hade varit sköj om våran
vindrickakramasskvallerkväll blev av nu äntligen. 
Det är så sjukt längesen vi träffades 
(även om det blivit några lååånga samtal under tiden) 
Men ändå liksom, saknar ju mitt kyyykmongo. ;)
Men som sagt, vi får se under dagen. ;)
 
Nu är det dags att kliva upp, duscha,
göra sej klar och åka till jobbet. 
Så håll nu era tummar för att min höft är bättre!
Tack och hej kära läsare! :))
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0