2014-01-06

Varför vaknade jag 06:55 när jag varken ska
arbeta eller ens har barnen hemma?! 
Riktigt onödigt faktiskt..
Men aja, lyckades småslumra till åtta i alla fall. 
Så man får väl vara tacksam för det då. ;)
 
Det var i alla fall riktigt gött att sova
i en säng inatt, min säng!! ;)
Har ju sovit hos Fräddan och barnen sen i
fredags och den rackaren sover ju liksom i en bäddsoffa.. :-/
Fast den var faktisktst inte riktigt så
obekväm som jag befarade. 
..så det fick rätt bra ändå. ;)
 
Så här illa kan man komma att se ut en
fredagkväll hemma hos mr Frydebo! ;)
 
 
..och så här gött kan man vakna upp till på
lördagsmorgonen hos mr Frydebo! :)
 
********************
 
 ..och idag gott folk ska ni veta,
Idag fyller min lilla lillasyster Gröna Skylten!
 
 -Stort grattis på 20årsdagen min
älskade lillasyster!! <3
 

Och här tror jag nog vi sätter punkt!
Tack å hej så länge!! :))
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0