2014-02-11

 
..man kan ju säga att jag igår ropade hej lite för
tidigt när det kom till hur jag mådde. 
Var inte alls så bra som jag trodde ju. :(
Feber, frossa och allmänt vissen. 
..och på det, grovstädning i våra omklädningsrum.
Kan lova att svetten rann och att jag
fick härliga hjärtklappningar. Hua! 
Men jag bet ihop och gjorde det bra iaf. :)
Dock var jag ju helt slut igår när jag kom hem,
så det var ju bara att käka, göra sej i ordning
för natten och sen lägga sej tidigt. 
..och hör och häpna 21:15 låg jag redan i min säng! :)
Det är fan inte dåligt för att vara jag. 
Jag brukar ju normalt sätt inte somna före tolv. ;)
Så klapp på axeln till mej för det!
 
Nu är det i alla fall dags att kliva upp och
göra sej klar så man kommer iväg. 
..sen är det ju bara att be till högre makter
att man inte är lika kass som igår. För usch
vad jag är dålig på att säga ifrån. 
Hatar att "vara till besvär". :-/
Så aa, måtte jag må bättre idag helt enkelt. ;)
 
Hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0