2014-08-21

Go'morgon allesammans!!
Brrr, här ligger jag och fryser och är supertrött..
Det är tur man har bloggen att koncentrera blicken
på när man är nyvaken och ögonlocken bara vill
sjuka ihop och låta kroppen sova vidare. :)
Igår hade jag däremot inte tid att blogga på morgonen..
Nä, klockan ringde tidigt och det var bara att
tvinga sej upp på en gång mer eller mindre. 
Igår var det nämligen Theas första riktiga skolstart! 
Herre jisses så stort och sjukt!! 
Mitt lilla flickebarn går alltså nu på riktigt i skolan. 
..i ettan!! 
 
Min fina lilla, stora tjej!!
 
 "Woho! Titta vad jag kan..!"
 
Tänk vad stor hon är nu!!
..vart tog åren vägen?!
 
Hur som helst..
..kände mej lite halvkass redan igår på
morgonen, men tänkte att det nog skulle släppa
bara jag kom ut och kom igång, men icke. 
Så när jag väl kunde smita hem ifrån festen så
var det bara att meddela chefen om att jag inte
skulle dyka upp på arbetet och skynda hem. 
Det blev en lång dejt med vardagsrumsgolvet bl.a. ;) 
Mådde som en pitta skit i nedförsbacke och
mitt ryggslut försökt ta livet av mej.. 
Gaah!! Men allt lättade lite, lite ju närmare kvällen kom. 
Men känner mej inte helt hundra idag heller.. :-/
Fast tillräckligt för att genomföra dagens uppdrag. 
..ringa vårdcentralen, be om en akuttid och sen
be dom kolla detta med fibromyalgi'n och även
min sjukskrivning som gick ut igår.. 
 
Så nu är det dags att kliva upp, väcka barnen, få
på oss kläder och sen vandra bort till skola och
dagis med dom, sen hem, ringa vårdcentralen
då och därefter göra mej själv helt i ordning. 
Så så ligger planen för dagen! 
 
Tack och hej! :) 
 
Fast innan jag sätter punkt måste jag bara dela
med mej en kul bild på mitt tokiga djur..!
 
Titta noga på hur han ligger..
..titta sen noga på Marilyn Monroe -bilden som
en tjej i ett forum liknade Harrys pose vid! ;)
 
Rätt så lika ändå va?! 
Hahaha
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0