2014-08-13

..drömde precis nått jättekonstigt. 
Kan liksom inte återberätta den fast drömmen
fortfarande "rullar" i huvudet, precis som det
gör efter att man just sett en film. 
Man liksom ofrivilligt "bearbetar" filmen efteråt. 
Lite så känns det nu också. Jättemysko
dröm var det i alla fall. Det är det
enda jag kan sätta ord på. :-/
 
Aja, skit i den nu..
Igår kan man säga att jag fick lite sovmorgon.
Vaknade tjugo över åtta!! När hände det senast!? ;)
Harry hade dock väckt mej några gånger, men
jag ignorerade det och lyckades somna om. 
..förutom sista gången jag vaknade, då
gick det inte att somna om. 
 
 Jag blev helt förtvivlad när jag vaknade...
Mitt nässpray stod inte på
nattygsbordet som det ALLTID gör.
"Om det gamla tagit slut borde jag ställt dit ett nytt.."
Men så hörde jag plötsligt mitt lilla kattkräk
som leker med något ute i vardagsrummet..
 
Någon ville tydligen att mamma
skulle vakna och gå upp!! ;)
Tjuv -och gangsterkatt!
 
Jaja, det var ju bara att gå upp då och försöka stjäla
tillbaka nässprayen som jag inte kan leva utan. ;)
Sen var det bara att ringa vårdcentralen och be
om en akuttid för mitt öga som gjort ont och
varit lite svullet och rött sen i lördags kväll..
Så lite antibiotika i ögat ett par dagar nu då. 
 
Är så galet trött på min ständigt bråkiga kropp!!! 
Alltid är det något liksom.. Som om det
inte räckte med min hand och dom övriga
lederna i kroppen som börjat värka
på samma sätt som värken i handen. :( 
Men men.. Det är bara att bita ihop och le. ;)
 
För övrigt var det en lite jobbig dag igår. 
Handen, ryggen och ena axeln värkte mer än
vanligt. Så det där med att jag skulle dammsuga
igår, det blev ingenting med det kan jag säga. 
Istället mös jag och Harry runt hela dagen. :)
 
Min flna, lilla tröttsson! 
 
"Min mamma säger att jag är sötast i hela världen"
 
 
Tja, det var väl typ det..
Och nu ska jag ta och kliva upp,
börja så smått göra mej i ordning och
sen åka till arbetet i några timmar. 
Sen blir det väl bara typ, skynda hem och
pussa på min lilla nakenfis! ;)
 
Så hej me er gott folk!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0