2014-08-07

Känner mej liiite piggare idag faktiskt, 
men så kan det ju bero på att jag faktiskt kom i
säng lite tidigare än dom andra kvällarna. 
Osäker på vad klockan kan ha varit, men
runt elva typ i alla fall tro jag. ;)
Så ett steg i rätt riktning i alla fall..! 
..känner dock att man har mycket man måste
ändra på efter både semester och annat. 
Men det är bara att kämpa på..!! 
Heja, heja!! ;)
 
..och apropå heja!
Nu är det bara tre dagar kvar!!
Snälla ni som inte redan varit så gulliga
och avsatt ca två minuter av er tid,
kan ni inte gå in på www.zoozoo.com
(går du in via mobil klickar du bara på
"gå till vanligt webbversion")
klicka därefter på fliken Fototävling,
så ser ni Harry på tredje plats.
Logga in med ert Facebook-konto eller
registrera dej snabbt och klicka sen på den
femte Stjärnan. (Det hjälper alltså INTE att Gilla bilden)
Rösta, rösta, rösta!!
..det finns även en till bild på honom om ni orkar
bläddra er neråt. Men helst vill vi ju såklart
komma från tredjeplatsen till första platsen. ;)
 
Tack på förhand säger både jag och Harry!
..och här kommer några rader ni känner igen,
Nu ska jag kliva upp, få upp barnen, klä på oss
och knalla till skola och dagis, sen hem och
mysa med Harry, ringa lite samtal och sen får
la vi se vad som mer ska klämmas in innan
sniglarna ska hämtas igen. ;)
..jo, eventuellt en liten dejt med min fina
Natalie står ju på schemat idag! <3
 
Ha en fin dag gott folk!!
Hej me er!! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0