2014-08-06

 
..så galet jävla trött jag är idag..!
Helvetepirogmotorsåg!
Men det är förvisso inte jätte chockerande på något
sätt eftersom jag fortsätter att lägga mej
som jag gjort under semestern. :-/
Nån gång efter halv ett somnade jag väl igår. Pust! 
Till och med Harry tröttnade på att vänta på att vi
skulle gå å lägga oss, så han tjuvstartade i soffan. ;) 
 
..men när vi väl gick å la oss så kröp han nöjt
ner under täcket och sen sov vi gott! :) 
 
Problemet är ju bara att man inte får sova
så värst länge när man är korkad och
går å lägger sej så där himla sent..
Puckovarning utfärdats!
Så måste, mååååste ta tag i det där nu! 
..eller ikväll alltså. ;)
 
 
Jaja, vi får la se hur det blir med den saken..
Nu ska jag i alla fall kliva upp, "väcka" barn, klä på
oss, knalla till skola och dagis, sen hem, göra
mej i ordning och sen åka till arbetet. 
 
Önskar er en skön dag! 
Hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0