2014-08-05

För att få det överstökat, det blev inte så
mycket till vinst för vårat kära IFK Göteborg igår..
Näh, AIK slog oss tyvärr med 0-2. 
Kändes la sådär..
..eller nä, skit som fan rent ut sagt!
Men "vi stöttar er i med och motgång!"

Blåvita Brudar Göteborg!
..och Sibbe såklart. ;)
 
Marsch och tifo!
 
Bortsett från förlusten så får jag ändå säga att
det var en kanon eftermiddag och kväll.  
Det blev jävligt stressigt efter jobbet då man skulle
hinna hem, duscha, klä på sej göra sej i ordning,
plocka fram dryck, packa väskan och springa till bussen..
Men jag hann!! Trots att jag bara hade en timme på
mej från det att jag kom hem till jag skulle åka igen. ;)
 
Idag känner jag att min hals mår lite sisådär, och
jag vill inte ens veta hur jag låter när jag pratar sen. 
Men det är nog inte bara pga all sång
och gap från gårdagen..
..har haft en förkylning som legat och spökat
lite i bakgrunden i nån vecka och nu
såg den väl bara sin chans att få komma
fram och brotta ner mej. :(
Hostar som bara den här nu, och det riktigt
river gott i mina stackars stämband..! 
..men man får la vara viking nog och bara ta det!
(Jag som blir så ynklig när jag blir sjuk..)
Hahaha!
 
Nä, nu har jag inte tid med mer skrivande. 
Barnen ska upp och iväg och sen ska jag hem
och lägga mej på soffan med min lilla Harrygris! 
Så hej me er gott folk!! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0