2014-08-04

Då var semester över..
Välkommen tillbaka du oönskade varda'!!
..nädå, så jävla illa är det nog inte egentligen,
man ska väl bara komma in i den igen.
Vilket förvisso kan ta sin lille stund..
 
 
 
Tja ja jag tänker inte dra så mycket om
vad som hänt sen sist..
Lite bilder får tala för sej självt om man säger så. ;)
..det enda jag kan säga är, håll i din hatt,
det blir mycket bilder på vår lilla katt! 
 
 Midsommar! 
 
..också midsommar! 
 
Min stiliga kille har valt tröj/jacka alldeles själv. :)
 
Min fina Essi i ennu en av sina långklänningar. :)
 
Min nya kopp. <3
 
Essipessi har fått sin första VS mist! ;)
 
Vi blev sugna på lite nytt..typ..
 
Jag och min pärla på hennes överraskningsfest. <3
 
Inför matchen mot Helsingborg!
 
Hälsar på Harry första gången! 
 
Takhögt klösträs och egen leksakslåda ska man ha..
 
Hämtar Harry!! <3
 
..man blir trött av att flytta faktiskt. 
 
Min stiliga kisse!!
 
Tröja måste man ibland ha när man inget hår har! ;)
 
Thea och Harry ses för första gången. <3
 
Inför matchen mot Mjällby. 
 
Några få ur Blåvita Brudar Göteborg! <3
 
..efterfest såklart! ;)
 
Jag och min trötta katt. 
 
Harry hälsar på hos Natalie. ;)
 
Mot öarna!!
 
..mot öarna igen. Och bus hos Bea på hemvägen. ;)
 
Min katt vet fan hur man tar det lugnt på semestern. ;)
 
..bada var inge kul alls. Dessutom en
rosa handduk på detta?! Hum.. ;)
 
..men vi gillar varandra ändå!! <3
 
Thea har tappat sin fösta tand!
 
Myser med världens bästa Lina vid havet! 
 
..hittar Ralf!
 
Harrybus!
 
Den 31:e Juli skulle pappaRoy fyllt 59 år. 
Harry ville såklart också säga grattis!! <3
 
Finaste ungarna hos världens finaste Roy! <3
 
Och Görel var vi ju såklart också hos! <3
 
Slapp och go! 
 
Hon är flickan som gör allt för att göra mej lycklig! <3
 
Ute  och äter gott med Majsan! 
 
Harry äääälskar balkongen! :)
 
Han älskar även IFK såklart!! <3
 
 
Tja, här var ju i alla fall några bilder
som besktiver en del av våran semester då. :)
Det finns ju inte mycket att klaga på. 
Vädret har varit kanon, vi har badat, varit på
matcher, skaffat världens go'aste lille katt..
Vad mer kan man begära?! ;)
Hoppas ni haft det lika bra som vi!! 
 
***************************************************
 
 
Och ikväll blir det match!!!
IFK Göteborg - AIK
Önskar såååå en repris från förra årets hemmamatch
när IFK Göteborg visade vart skåpet skulle stå! :)
 
Forza Blåvitt, in med bollen, hej hej!!
 
 
 
Nä gubbar, nu är det dags att kliva upp och försöka
sparka igång vardagen och rutinerna igen.. 
Ska ju bli spännande att se hur detta ska gå. Haha!
Dottern vet jag ju inte ens vart jag ska lämna liksom. ;)
Ni ser, det börjar bra...
 
Så hej me er helt enkelt! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0