2014-04-28

 
Oj jisses vad jag har sovit gott inatt!!
Underbart att ligga i sin egna säng igen.
Fredrik har ju liksom bara en bäddsoffa hemma,
som förvisso är ganska bekväm ändå.
Men den slår ju liksom inte en vanligt säng! ;)
 
Igår, ojojoj vilken dag asså! 
Solen sken och det gjorde alla ungar också. :)
Så himla varmt och gott det var! *Lycka*
Så det blev ju gårdshäng för hela slanten kan man säga. 
 
..och såhär blev resultatet då man inte smörjer
sej med solskyddsfaktor när man sitter
i gassande sol. ;)
 
Men jag säger som Bea sa igår:
"Man är så åpen när solen kommer!!
Man vill bara ha en bränna!"
..och lite så är det ju faktiskt, i alla fall
om du frågar oss då. ;)
 
Hur som helst, nu är det Måndag igen. 
Måndag, ny vecka, min barnvecka. 
Som om det egentligen gör någon skillnad nu för tiden..?!
Den enda skillnaden på barnveckan och
ledigveckan är ju typ i vilken lägenhet vi håller
till och vem av oss som sköter lämning
och hämtning på skola/dagis. ;)
Hahaha! Jaja, så kan det vara. Det funkar ju det me. ;)
 
Nu är det i alla fall dags att gå upp och väcka
barnen, göra oss i ordning och sen knata
iväg till skola och dagis. :)
Och sen..?!
Gaah, det är ju det.. Det suger att vara sjukskriven! :(
Men får väl hänga lite i solen när jag kommer hem igen. 
..med solskyddsfaktor!!! ;)
 
Äh, hej me er nu gubbar! 
Önskar er en skön dag och hoppas ni kan
få njuta lite utav solen även om ni kanske jobba. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0