Så är det!

Här är det fan noll aktivitet just nu..
Aa, och mycket beror på att jag har haft 
häcken full det sista. 
Möten hit å dit, barnen var annan vecka 
plus att jag äntligen fått mej ett arbete!
Tjohoo!!! 
Så nu är det mycket. :)
Nytt att lära, nya intryck, nya rutiner 
och nya människor. 
Härligt att till och med jag äntligen skulle 
gå å bli vuxen (nästan iaf). ;)
 
Så så ligger det till förstår ni!
Men jag mår jävligt bra ska ni veta. 
Mitt liv är precis där jag vill ha det nu,
 alla pusselbitar ligger hyfsat rakt och 
bildar just den bild som ska vara. :)
Så jag är nöjd och mår nästan lite
 oförskämt bra tror jag. ;)
 
Ha det gott så länge gubbar!
Nu ska jag kliva upp, göra mej i ordning
 å ta mej till arbetet. 
 
Adjö! :)
 
 
 
mami
2013-11-21 @ 12:44:36

Gött vi e grymma vi tjejer upp till kamp ha ha sug på den

Mäd
2013-11-21 @ 22:52:07
URL: http://madelli.blogg.se

Gött att höra hjärtat :-)
Får man fråga vad du jobbar med? :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0