God afton!

 
Så, då var väl alla punkter
på dagordningen typ avklarade..
Sista dagen som praktikant gick lite upp och ner. 
..jobbet i sej gick väl bra, men har haft
mördarmensvärk och huvudvärk hela dagen. :(
Så jag fick avsluta dagen en halv timme tidigare..
Tur att man har så bra kollegor! :)
 
Här har ni henne, McDonald'spraktikanten! ;)
 
Sen var det ju bara att hämta ungar i pissvädret. :-/
..och väl hemma väntade Nicke.
Gissa om ungarna blev överlyckliga!!
Som dom har saknat honom!
(Nicke och jag gick isär för exakt tre veckor sen, idag)
Långa tre veckor för barnen vill jag lova. 
Dom har haft jättesvårt att "acceptera"
att han inte bor här längre. 
Men han finns ju liksom kvar ändå! :)
 
Så vi käkade tillsammans och umgicks lite
och sen åkte han hem till sej och sitt. :) 
..och nu sitter jag och sniglarna i soffan och
väntar på att idol ska börja! 
 
 
Tja, det var väl det om detta..
Ha en skön fredagkväll gott folk! :)
 
Anonym
2013-12-13 @ 15:26:38

Varför gick ni isär? :( Ni verkade ju passa så bra ihop.

Svar: Ja ah du, anonym..!?
Sanne Jensen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0