Nu vänder det!

Go'morgon gubbar!
..och trevlig midsommar får man ju säga.
 
 
Helvetepirogmotorsåg va kass jag blivit på att blogga då.
..bara för att jag är värsta fräck och vill vara sådär lagom coolt anonym!
Ja eller bara för att jag helt enkelt inte haft tid eller lust. ;)
Men eftersom ni tjatar så så kan ni väl få en liten update då dåh.
 
I måndags var ju jag, Nicke och Majsan på match.
IFK - Djurgården
Det slutade 0-0, vilket tydligen inte var så bra.. :-/
Men orutinerad "supporter" som man är så tyckte jag att det var
muppigt av alla att gnälla. -Dom förlorade ju inte i alla fall! :)
Men vad vet väl jag, jag hänger ju liksom mest med. ;)
 
Tifo't
 
..och precis vid K'et har ni oss! ;)
 
 I tisdags var jag och Fredrik på möte på dagis.
Sånt där Fyrpartsamtal för att Thea (och vi) skulle träffat Theas nya
fröken inför skolstarten efter sommaren. Och trots mitt skolhat
som sitter kvar så får jag faktiskt säga att det kändes rätt så bra i alla fall. :)
 
Efter mötet begav jag mej hem till min nyfunna kamrat Natalie för att
få lite bukt med min otroligt snygga utväxt som jag skaffat mej.
Och mitt i hårryckningen, när man känner sej som snyggast med mössa
och allt så kommer väl såklart hennes man hem och jag blir tvungen
att stoppa fram tassen för att hälsa på karln för första gången..
..men va fan, jag bjuder väl på den! ;)
 
..och eftersom Natalie redan har bjuckat på den
otroligt fina bilden på mej iförd ufomössa och hela helvete
så får la jag också göra det då..
.
.
..ja jag nästan stryps. ;)
 

..och vad fan gjorde jag i onsdags?!
Jo, vi var ju på Sommaravslutning på dagis!
Det var trevligt och gulligt fram tills någon förbannad vädergud
tyckte att det var vettigt att öppna hela himmelen..
Herre min get vad jävla mycket regn det kom! :-/
 
Här är min son..
Barnen skulle resa sej upp undanförundan i låten när deras "karaktär"
dök upp i sången, och när de sjung att barnet skulle ställa sej löd
kommentaren följt av en sur min -Men jag ville ju inte vara barn!
Och så ställde han sej med ryggen emot och strejkade. Hahaha!
Mammas kille det där. ;)
 
Och här har vi "Katten" och "Osten" som sjung så fint minsann! :)
 
..och så fick dom blivande skolbarnen
diplom för att ha tagit dagisexamen! :)
 
Igår var jag iväg på ännu ett möte.
..på självaste Arbetsförnedringen minsann.
Och om det finns väl inte så mycket att säga.
 
Efter fyra nånstans kom Natalie.
Vi drack nått glas vin, tjötade och sen satte vi igång med lite nagelfix.
Så nu har Natalie minsann äntligen fått sina naglar. ;)
 
Klart att brudfan skulle ha Barbierosa naglar!
Vad vore väl annars hennes identitet? ;)
 
Efter att Natalie gått och min karl kommit
hem efter att ha glott på match satte vi oss på
balkongen med varsin Strawberry Daiquiri.
Mums!
 
 
 
Ja och idag gott folk är det ju då midsommar.
Vilket förmodligen alla (utom min mamma) hade koll på redan innan jag 
framförde det i texten..
 
 
..och vi ska senare bege oss till Natalie, Patrik och Isabella för att "fira"
att det nu vänder och går mot mörkare tider igen..
Hua vad negativ jag var nu!
Men det är ju faktiskt fult att ljuga.
 
Nädå, nu ska vi inte vara såna.
Det kommer dit lite annat folk än bara vi så det
kommer nog bli hur trevligt som helst detta. :)
 
Ha en härlig dag och kväll nu 
och ta det lite lugnt med alkoholen för fan!
 
Hej me er!
 
Michan
2013-06-28 @ 09:48:19
URL: http://michaela-michan.blogspot.se

Älskar strawberry Daiquiri, men också srawberry margurita.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0