Trött!!!

Hade ruskigt svårt att somna igår/inatt,
så fankunghängpung vad trött jag är!
Så orka skriva här.. Not!
Ni får helt enkelt klara er utan mej. 
Även om det är ruskiga svårt! 
..ja det fattar la jag det, så jävla
intressant som jag är. ;)
 
Men två saker kan jag skriva
för att ha det gjort! 
 
1. Det suger att Natha och Egon knappt har
jobbat sen jag kom och nu när äntligen skulle få
 
ha dom lite så är dom utlånade. 
Det är ju inte alls skoj! :(
(Fast jag har ju andra rätt sköna och störda kollegor
också såklart, men Natha är ju Natha liksom!) ;)
 
2: Igår kom Jaana in och lämnade en jätte fin
grattistilljobbetpresent!
En lila fin Kosta Boda -skål med massa
godis i och en After Eight -ask. :))
Himla glad blev man!
Tack tack kära Jaana för den fina presenten! :)
 
 
Så det var det..
Nu fick ni ju lite läsning i alla fall! ;)
 
Adjökenfröken!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0