2013-04-18

God morgon gott folk!
Hoppas ni har sovit lika gött som jag har gjort!
..och ända till klockan nio sov jag.
Sååå förbannat jävla skönt var det!
Kunde ju dock känna att det inte hade gjort så mycket om
man hade sovit bort hela denna dagen.. För det var ju så där
spännande att titta ut och se allt det blöta. Hua! :(
Jag hatar regn!!
Fast det var faktiskt rätt mysigt att sitta på balkongen
och äta frukost i alla fall. ;)
 
 
Nu ska jag alldeles strax gå in och sätta mej vid mitt
nagelbord och göra klart hand nummer två.
Kan ju inte gå omkring med bara en fin tass heller.
..men det är ju så förbannat tråkigt att göra sina egna naglar, så det
blir ju lätt att man bara får gjort den "lätta" handen och sen
skjuter man kanske ibland lite för länge på att göra den andra. ;)
Men det är väl bara att göra det nu då.
Nicke är ju ändå på jobbet och barnen på dagis,
så jag har faktiskt inga ursäkter. ;)
 
*******************
 
Idag kommer mina små sniglar äntligen hem!!
Dom har varit hos Fredrik sen förra Torsdagen, och igår
fick jag en riktig våg av saknad efter dom.
Jag brukar ju faktiskt inte sakna dom så när dom är borta, det brukar mer
komma sen när jag väl får pussa på dom igen. Då känner jag alltid att jag har
saknat dom massor, men annars stänger jag faktiskt av det och njuter av
att vara lite barnledig och att dom får vara med din pappa och mysa.
Men som sagt, igår ville jag nästa ringa hem dom för att jag saknade dom så! :)
Så det ska bli riktigt gott att hämta dom från dagis sen och gå hem och pussa ihjäl dom lite! <3
 
 
Nä, nu får jag sätta igång här.
Hej me er! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0