Fuktigt!

Ojojoj så många tårar som rann längs mina kinder till Rosa Bandet Galan nu i afton. 
Och man blir ju så glad att se att det skänks så otroligt mycket pengar varje år!
Ännu finns det goda människor kvar på denna jord. :)
  
 
************
 
Åh vad massa bra saker jag fått gjort idag.
Ja idag började nämligen den riktigt stora pusselbiten falla på rätt plats!
Värsta bra, och det gör mej gl'a! ;)
 
I morgon ska jag och min kära mamma åka till Skåne.
Vi ska hälsa på hennes kamrat och hjälpa henne då hon precis har flyttat. :)
Det ska bli jätte kul, bara jag inte blir allt för åksjuk! Hahaha!
 
Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mej.
Nattinatti gott folk!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0