Så skönt!

Idag gick jag i alla fall sovit till halv tio. 
Huur skönt som helst!
 
 
Nu är Fredrik och barnen på väg att åka till Fredriks föräldrar. 
Själv ska jag stanna hemma i lugn och ro. ;)
Och sen kommer Angie för lite nagelfix också. Känns som om det var hundra år sen hon var här, så det ska bli kul att ses och tjöta!
 
Det blev ingen Ikea igår inte..
Så nu hoppas vi att mannen och barnen inte tänker vara borta hela dagen så vi hinner dit i eftermiddag/kväll istället. ;)
Galet mycket det känns som att jag vill hinna med idag.. Och det kan ju bli svårt.. Men va fan, skit i det..
 
Nu ska jag i alla fall gå upp så jag hinner säga hejdå till familjen. 
..och sen är det bara att städa i ordning på nagelbordet, bädda till sängen lite, duscha, osv. :)
 
Hej så länge!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0