Fy fan

Jag kommer inte ens ur sängen idag.. Min rygg!! Så här jävla ont var det länge sen jag hade, och det gör liksom ont bara jag andas lite för djupt. :-/
Sån tur att jag har min fina man som försöker massera "igång" skiten. <3

Idag ska vi en sväng till Ikea och köpa slit-och släng sängkläder och handdukar. Jag har fått något jävla medel till mitt face och det förstör allt vad textiler heter. :(
Tanken var att vi skulle komma iväg tidigt idag, men inte med den här jävla ryggen.
Kanske ska köpa mej en betongklump med lätt vaddering på, som jag kan sova på i fortsättningen. Alla sängar är ju fan för mjuka ju. :(

Sen blir det ju inte bättre av att Tonni ska trilskas med att ligga inne hos oss varje natt heller. Och man märker ju fan inte när han kommer heller så det är ju svårt att skicka tillbaka honom till sin säng. :-/
Haha. Igår, innan vi la honom så sa vi till honom att han faktiskt skulle sova i sin säng inatt, men den grabben verkar ha ett närhetsbehov större än allt.
När Fredrik skulle göra något i köket såg han att Tonni inte låg i sin säng, så Fredrik gick in i barnens rum och kollade. Och vart låg Tonni. Jo i Theas säng. Haha. ;)

 

image description

Nu är det nog dags att gå upp tror jag.
Önska mej lycka till. :-/
Hej hej.

 

mami
2012-03-02 @ 11:19:14

Lycka till puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0