Men hallå.!?

Nu får ni på Blogg.se skärpa till er!
Appen har inte fungerat på hur många dagar som helst, vilket innebär att jag måste sitta vid den här förbannade datorn och blogga. Och jag hatar att sitta vid en dator!
Dessutom fungerar inte statistikmätarna som dom ska och inte heller stolparna som visar hur många inlägg man skrivit under en dag..

Man kan absolut tänka sej att ha överseende i någon dag eller två, men så här många dagar och helt utan information..det är inte okej!
Funderar skarpt på att flytta min blogg någon annanstans. Men jag hade hoppats på att Blogg.se skulle lösa det så jag slipper, och jag är jävligt nöjd här i vanliga fall..
Så fixa appen och statistiken nu!! och informera gärna vad som händer!!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0