Så toppen!

 
Passade på att ta lite bloggledigt när jag och mannen nu ändå var lite barnlediga. ;)
Men hur som helst, vi var ju på grillfest hos fina, underbara Christian igårkväll. Det var än en gång kanontrevligt, svinkul och asGött. Och trots att jag bara drack alkoholfritt hela kvällen. :)
 
Fredrik drack dock inte alkoholfritt. Hahaha! Och nu pratar vi inte mer om det. ;)
Jag satt typ och tjötade med Lina och Christian hela kvällen och vi hade riktigt skoj! HaHaHa!
Fick oturligt nog inte med mej kameran. Så det finns inte en bild från igår.. :(
Men jag kan väl slänga upp två bilder från förra grillkvällen istället. ;)
 
Gullet vid grillen!
 
Jag med världens gulligaste killar! :)
 
---------
 
Nu ska vi se om vi kan få liv i min lille trötte man och sen är det väl dags att kolla hur det går för min mor och Fredriks föräldrar. ;)
 
(Gamal bild)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0