Kors!

Ikväll går i alla fall ögonen i kors på mej.. Fast det har dom ju förvisso gjort hela dagen.... :-/
Känns som att man liksom aldrig riktigt vaknade i morse. Blää!
Brättre lycka ikväll och i morgon helt enkelt! ;)
 
 
Och i morgon ska Fredrik och Tonni åka och fixa lite med några grejer till bilen, så jag och Thea ska vara ensamma i morgon. :)
Hoppas på att vädret håller sej någorlunda så man kanske kan vara ute lite. 
Är det inte något spännande väder ute kanske man skulle försöka muta Thea med något och passa på att göra om naglarna som jag inte blev så nöjd med sist. ;)
Men vi får se.. Är jag lika trött/seg i morgon också lär jag ju inte få gjort några naglar!
 
Förslag på någon ny färg någon?
Finns ju ett gäng att välja bland.. ;)
 
 
Nä nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna mer..
Så det är dags att tvätta nyllet och gå och lägga sej!! ;)
Nattinatti.
 
 
Madde
2012-07-16 @ 09:30:26
URL: http://madelli.blogg.se

En i varje färg hade jag kört =)

Svar: Nja.. Vet inte riktigt om det är min grej det där asså.. ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0