Det blev ju bra ändå!

Trots att jag hade en fruktansvärd obehags känsla i hela kroppen i morse efter den där förbannade drömmen lyckades dagen ändå bli jätte bra. :)
Först lämnade jag lilleman på dagis sen traskade jag hem och tog några stillsamma minuter på balkongen i min ensamhet och sen kom min kära syster och syster dotter! Vi fikade lite, pratade om massa gamla minnen, kollade på máassa gamla kort, skrattade lite åt pinsamma människor och gosade massor! :)
 
Mosters fina Alicia! <3
 
Det är jätte kul hos min moster faktiskt. ;)
 
Klockan går ju alltid så fort när man har mysigt så vipps så var det ju tvunget att sticka och hämta Tompe.
Bea körde mej till dagis så vi tjärnade några extra minuter. ;) Dock var det inte lika spännande när jag skulle gå ur bilen!! Värsta största typ Bromsen jag någonsin sett!! Fy i helvete vad äckligt!! Och när jag väl bestämde mej för att våga kliva ur bilen, då kommer ju givetvis en till.. Så Bea fick köra nån meter så jag hann hoppa ur innan dom kom tillbaka till bilen.. Hahaha!
 
 
 
När jag och Tonni var nästan ända hemma kom vi på att det hade suttit fint med en glass i värmen så det var vi ju tvungna att köpa oss varsin. Smaskens! :)
 
Min lilla goding!
 
Gottegrisen!
 
Nä nu ska vi gosa vidare innan det är dags att fixa lite mat. :)
Så hej så länge!
 
Madame Hoffa
2012-07-04 @ 21:03:39
URL: http://madamehoffa.se

Låter som en underbar softardag :)

Lina
2012-07-05 @ 20:45:44
URL: http://www.linaretzman.blogg.se

fin blogg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0