Så fel..

..det blir när man vaknar och tror att det är en helt annan dag än vad det är.

Barnen vaknade strax efter åtta, och vi med dom.
Låg och halv slumrade lite, kände att jag har lite huvudvärk och så kände jag lite stress över att jag skulle upp till skolan i morgon..
Pust!
Men så hör jag min stora sötsnigel säga till sin far, -god morgon pappa, vet du, det är lördag idag!

Tack min fina tjej där räddade du mami från ett nervsammanbrott. ;)

Magarna klarade skräpkvällen igår, och det känns okej i systemet än så länge. :)
Så nu är det bara att hoppas på att ingen av dom andra två får för sej att bli dåliga!

Strax dags för frukost.
Sen får vi väl se vad vi ska hitta på.
Om vi nu vågar hitta på något idag. ;)

Innan jag tar mej ur sängen måste jag sträcka mej på alla möjliga sätt, om jag ens ska ha en chans att ta mej upp. Så det ska jag sysselsätta mej med nu, sen ska jag gå och sätta min mobil i "dockan" och låta Melissa Horn strömma ur högtalarna!
Underbart!

Hej på er så länge!

 

mams mommo svärmor
2012-01-21 @ 13:01:20

Godmorgon på er hoppas ni håller er friska nu då. Puss...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0