Plugg

Det var hemskans vad jag briljerar! ;)
Någon som slagit något i huvudet på mej tro?
För att aldrig plugga så har jag ändå fått gjort rätt mycket både igår, men främst idag ändå. :)

Men trots allt mitt plugg så har jag massor att göra..
Skiten tycks aldrig ta slut.
Lärarna är läxaskadade, det är ju tydligt.

Idag kan jag lova att jag kände mej som ett litet lyckligt barn på samhällslektionen! :))
Vi fick tillbaka våra läxförhör/miniprov från i fredags. Det där jag skrev om med politiks helvetet ni vet..
JAG FICK MVG! :) Lysande hade han till och med skrivit också. :)

Haha!
Ja det var mitt första MVG någonsin. ;)
Det kändes minsann svinkul!

Vi fick en ny läxa av våran kära samhällslärare för ovanlighetens skull.
(han är om någon mycket för det där med att dela ut läxor..)
Men denna gången var han lite mer mild. ;)
Så den läxan är redan klar sen flera timmar tillbaka! :)

Men så var det ju det där med den där oändligheten av läxor.. Nu krävs det fokus, för hej vad läsning vi fick från svenskan idag.. *Pust*

Ja, så det är väl bara att sätta fart här..
Tack för idag gott folk.

(..och när det nu äntligen var någon mer än min mor som kommenterade förut så var den rackaren anonym. Ajabaja!
Kan det varit min make tro)
Haha ;)

 

mami
2012-01-31 @ 20:18:48

Ja vem kan det vara? nån som busar m dej o det e inte jag. Men jag tycker du e så duktig me allt..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0