Nagelfix

Äntligen är naglarna fixade. :)
Men sicken tid det tar att göra naglar på sej själv..
Aja, nu är det klart i alla fall. ;)

Fredrik och barnen passade på att åka lite pulka medan jag satt och var tråkig i min lilla nagelvrå.
Så nu är dom rastade för dagen också. :)

Ryggen och jag är fortfarande osams även om det inte är fullt så illa som när jag vaknade..

Dammsugningen är också avklarad och jag tror även att min man har tvättat och hängt det mesta. Så nu återstår bara dammning, middag, duscha sniglarna och plugg.
Ingen rast och ingen ro. ;)

Ska nog visserligen hänga lite med mina små mördarsniglar i soffan och kolla på lejonkungen innan jag startar med resten. ;)
Så hej på er än en gång.

 

 

mami
2012-02-05 @ 17:58:36

Snygga naglar..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0