Hum..

Fy fan vad jävla trött jag är.
Får man lägga sej nu..? ;)
Nopp, massa måsten kvar innan man får krypa ner.. Alltid alla dessa måsten. :-/

Slarvat med maten idag också.. så jag var tokhungrig när middagen var klar här. Men hua, det gick ju inte att äta. :(
Jag hade visst glömt att lägga fram mat i morse så vi fick komma på något som gick fort att laga, och därför köpte jag lite tortellini.
Men jag kollade visst inte så noga vilka jag tog, och i all hast råkade jag få tortellini med svampsmak. Och jag hatar svamp. Därför gick det (enligt mej) inte att äta.
Det fick bli en macka istället.. :(
Jag som var så sugen på mat.. Aja, bättre lycka i morgon. ;)

Nu blir det lite mys med trollen innan det är dags att göra dom klara för natten.
Så hejdå bloggen. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0