Sniglarna!

Nu är mina små sniglar hemma igen! :)
Det är så sjukt vad man tycker att dom förändras när dom är borta bara några dagar.. Nu åkte ju Thea till mommo igår, så nu kände jag kanske inte så mycket så med henne denna gången. Men Tonni som varit borta sen i fredags. Det känns som han både blivit större och pratar mer/bättre.. :-/
Är det liksom så att man tänker dom mindre än vad dom är och bara blir chockad över att dom inte var så små som man fick för sej att dom var borta, eller händer det verkligen något med dom på bara några dagar..? ;)
Hur som helst så fick jag i alla fall två goa bamsekramar när dom kom hem. <3
 
Mina små tokungar!
 
Nu är det kvällsmattime och sen väntar sängarna.
I morgon är vardagen här igen, med allt vad det innebär..
 
Och när mina små slocknat får jag väl ta mej en titt på matten.. Pust!
Hade ju behövt ställa med på crossen också ju.. Men det vette fan om jag pallar idag rent ut sagt. 
Äh, vi får se vart allt landar. ;)
 
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0