Rädd!

Som ni alla vet som känner mej eller i alla fall följer min blogg så är jag livrädd för spindlar!!!

Skittöntigt, jag vet. Men jag kan inte hjälpa det.

Nu för tiden kan jag i alla fall titta på dom på avstånd eller med en ruta emellan utan att få värsta ångestattacken eller stortjuta som ett litet barn. Men jag vill ändå helst slippa se dom och definitivt vill jag inte ha dom på mej eller i mitt hem.

Och vad fan tror ni, jo första dagen jag är ensam hemma så ska väl självklart ett jävla spindelAS hitta hit! Gah!! :(

Och som om detta inte var hemskt nog så är alla grannar borta just nu också..

Men så fort grannarna vägg-i-vägg kommer hem så skulle FarbrorFrede komma till undsättning!

Måtte dom komma snart och måtte spindeljäveln hålla sej där mellan glasen tills dom är hemma. ;)

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0