Inte nu igen...!

Har precis mailat mina lärare inför morgondagen då jag ej kommer att dyka upp i skolan..
Nä, istället tänker jag dyka upp som gubben i lådan hos läkaren istället! Och jag tänker inte gå där ifrån förrän dom fan tänker hjälpa mej.
För nu har det blivit sämre igen! Fan, helvetes jävlar vad jag är trött på detta.
Och det "senaste" snilledraget i uppskjutningstramset håller ju fan inte längre kan jag lova! Gah..!

Så ingen skola i morgon då, istället ska jag försöka få läkarna att jobba. Och det blir väl inte det lättaste, för när träffade man senast en läkare som faktiskt var funtad som "hen" skulle..? Hahaha. Svarar inte ens på det där! ;)
Så jävla bajs att min ordinarie läkare inte kommer tillbaka förrän i maj, för det innebär att jag endast kommer att få nya värktabletter i morgon.
För jag kommer inte kunna sätta in någon i allt och lyckas få den läkaren att få förståelse på typ tio minuter.
Så man får väl inte hoppas på hur mycket som helst i morgon.. Men men.

Nu ska jag göra mej klar för natten, glo på Big Brother och sen ska jag sova!
Så hejhej.

//Säään

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0