Kukmätning..

Igår kväll började den där nya serien där brudar anmält sina urkassa pojkvänner för att lära dom att vara romantiska...
Asså vad är detta..?
Om killen nu är dum i huvudet.. Ja men gör slut då och skaffa dej en som är som du vill ha den.
Nä men varför det när man kan få lite tid i rutan..

Ja jag och Fredrik satt ju självklart i varsin soffa och spelade Wordfeud som två mongon när detta börjar, och självklart var vi ju tvungna att se på det när det nu ändå hade börjat. Haha.

Helt fantastiskt rörande att brudar är så pinsamma! Jag skäms...
Dom stoppar in sina tuppar i någon jävla tro om att dom ska vinna pengar på att vara vad en faktiskt kille är.
Tro fan då att han spelar ut det.

Jag och Fredrik hade dock lite delade meningar om detta, men för fan brudar skyll er själva!
Jag må gå emot romantiktjaffset just nu, men vad tror en brud på riktigt skulle hända om man lämnar en man med andra män för lite"kukmätning", fri tillgång till alkohol och "sexiga" brudar?

På ett sånt typ av sätt och ställe tror jag ingen hade varit hundra trogna asså.
Då menar jag inte bara "alla dessa vidriga män".
Vem hade inte luktar på lite nytt kött i en sån skönt upplagd situation för just det..

Fredrik, söt som han är och lite vaksam för att frugan just kan ställt en sån där kuggfråga, svarar -nä jag hade väl druckit lite och suttit med och tjötat.

Fredrik på riktigt..? Jag har kanske inte inte gått i skolan, men jag är inte helt korkad..
Ett sånt svar från en karl får man för att han tror att han just sagt det jag vill höra.

Jag menar inte att jag hade känt att det var okej om min man var otrogen. Oooonej!
Men det känns ju jävligt naivt att tro att en man skulle tänka med annat än sin penis i en sån "lockande situation"..

Känns mer som att brudarna kanske ville göra slut, men hittade inte det sista steget för att göra det. Därför ut satte dom sina pojkvänner för en härlig poolfest med litervis alkoholhaltiga drycker och dessa utvikningsbrudar. Där killarna också då ska tro att dom är där för just det jag skrev innan, "kukmätning"..
Tror än en gång inte att någon inte hade gjort något som ens flickvän inte skulle gilla synen av.
Alla kanske inte rent fysiskt hade varit otrogna genom hångel osv. Men i huvudet satte nog alla killar på dom brudarna just då, och några la kanske en tass lite för långt in på någons lår och råkade kanske "nudda" tutten lite för mycket.

Fredrik blir då lite trött på mej och frågar mej hur jag hade reagerat om jag nu hade sökt dit med honom för att jag trodde att han skulle vara otrogen i den situationen för att jag skulle "kunna" göra slut, och han nu faktiskt inte hade gjort ens lite inom otrohetsramen..
Jag svarade då min kära man att om det hade visat sej att han bara suttit där och pratat utan att "råkat" nudda lite, eller haft svårt att hålla fingrarna i styr, så hade jag nog fan gjort slut för just den sakens skull, för vad fan, ÄR DU BÖG DÅ ELLER?!?!
Haha. Åter igen, nej jag accepterar inte att han är otrogen, och är han på krogen ska kan han kunna stå emot lockelser..
Men ett uppdukat smörgåsbord med frestelser och kukmäteri, det tror jag blir svårt att få en karl att säga helt nej till.
Så därför "undviker" man väl sånt.. Än mer som brud borde man väl undvika att ens karl hamnar på ett sådant sätt i en sådan situation..

Fan vad det var svårt att skriva hur jag menar, utan att få det att låta helt sjukt känner jag.. Haha.
Skit samma, huvudsaken är att Fredrik fattade hur jag tänkte, och att budskapet gått fram om att jag skulle äta honom till frukost om han "nuddade" lite för mycket ;)

Det var också rörande att se att töserna blev helt knäckta när deras just lurade och förnedrade män blev lite upprörda på dom.. Vad trodde dom..? Att deras killar skulle tacka dom för att dom just hängt ut sina killar som dåliga pojkvänner och serverat detta härliga partyt avsiktligt..
Fantastiskt rolig serie detta! :)

Vem vill egentligen ha en över romantisk sliskbög hemma..?
Ja, någon gång ibland hade det väl varit trevligt med lite blomster eller en liten överraskning......... ;)
Men inte jämt. Hallå..?
Jag hade känt mej förbannat jävla obekväm om jag kom hem och min man står i kostym och ska hälla upp champanj i fina glas, serverat över tjusig middag, drog ut stolen för att med en försiktig handrörelse visa att man fick lov att sätta röven på stolen, med myspyssnuttigull omgivning, och efteråt, en rosenbladsgång in till sängkammaren som också den är prydd med massa blomblad, ljus och massa snuttigull nallar över allt. :-/
GAHHH!!! Vem ska städa upp skiten efteråt??
Kunde du inte bara frågat rakt ut om vi kan ligga ikväll..? Och kanske i så fall bara lyxat till det med en chokladbit efteråt, (kvinna som man är) ;)
Men att spela upp en hel scen ur en amerikansk romantisk film..? Känns lite tramsigt kan jag tycka. 
Nä, jag hade spytt.

Lite ansträngning och uppskattning kan man väl absolut ge sin partner emellanåt ändå.
Man kan folk hålla sej lite inom ramarna någon gång..

Sen undrar jag över dessa stackars karlar överlag ändå asså..?
Är inte vi kvinnor jävligt kassa ändå..
Vi önskar massa gulligull av männen som nog fan är schyssta nog genom att bara vilja ha oss.
Hur lätt kan stackarna ha det egentligen..?
Vi kräver i alla situationer att dom ska förstå vad vi vill och menar, samtidigt som vi gapar om att dom ska lyssna på det vi säger.
Ja, men vi säger ju aldrig rakt ut vad vi vill ändå, inte konstigt att dom blir lite kluvna när vi väl gör det.. -Menade hon det hon sa, eller ska jag förstå att hon menar något annat om något annat..
Vi vill att dom ska vara rara mot oss, men vi tycker dom är pinsamma när dom väl försöker, och när dom försöker är dom livrädda för att göra fel och istället få en avhyvling för det.
Nää, man ska nog egentligen vända lite på det.. Vi kvinnor kanske skulle vara lite mer som männen och männen lite mer som oss kvinnor.
Men hur fan hade det sätt ut..
Äh, det får väl vara som det är så vi har någon att hacka på. ;)

Tack för idag..

Cattis
2011-10-19 @ 16:24:58

Har inte sett ett enda avsnitt men baxnar av bara återblicken i bloggen. Ja, det finns idioter till allt. Och att man går med på att vara med i Tv med sånt...Det övergår mitt förstånd!

Sanne
2011-10-19 @ 19:34:44

Ja folk gör vad som helst för lite tv-tid.

Å för att uppdatera tant lite så var det första avsnittet igår. ;)

Helt klar ett underhållande program. Jag skrattade så jag tjöt åt brudarna.. ;)

Caroline
2011-10-20 @ 00:57:58
URL: http://johannacaroline.blogspot.com

Hahah, programmet är ju helsjukt. Sen märkte jag att en av tjejerna, Ellinor var ju med på ett program på SVT1 där det handlade om riktigt bortskämda ungar.. Ifall du sett något av det programmet. Tror hon skickade in pojkvännen för att vi andra skulle få en påminnelse att hon en gång fanns med i rutan..

Cattis
2011-10-22 @ 15:57:39

Tant??? Håll käft;-)



Men har inte jag sett nån repris av det programmet på eftermiddagen när jag står o kör med mina hantlar framför TV:n??? Är man över 30 så får man ju jobba för att ha sina muskler kvar så man inte förtvinar o ser ut som en benskör gammal kärring!!! =)

Mathias
2012-05-16 @ 12:50:17
URL: http://www.nattstad.se/pappabloggen

Jobbigt att läsa med denna bakgrunden:P Men rolig läsning. Besök gärna mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0