Bukplastik och Hash

Jag lovade mej själv och alla jag känner att jag aldrig skulle bli en sån där som ändrar sej bara för att jag opererat mina tuttar..

Jag har sällan gått i urringade kläder utan ett linne under, och jag skulle hata mej själv om jag nu mera skulle bli en sån där som trycker upp pattarna mot hakan och sätter tröj-halsenskanten sådär så att kanten på vårtgården anas lite.. Gah!


Är det på riktigt något en kille verkligen gillar synen av..?
Eller fattar han i samma sekund när han ser "henne" att, -ah, här är en brud som lika gärna kunde gått klädd i endast en banderoller med texten, "K*ulla mej, jag gör allt för att ni ska se mej"..


För i min värld har jag då aldrig känt att det är med en vårtgård man får grabbarna på fall.


Min poäng med denna början var egentligen att komma till rubriken.. :-/


Jag är alltså inte den typen som lever för skönhetsidealet.. Inte egentligen.


Fan vad det låter klyschigt när jag för exakt två veckor sen opererade pattarna, och för lite mer än en månad sen satt på sahlgrenska för bedömning om beviljad bukplastik..


Japp, känns som jag just misste lite av, vad ska man säga, moralen. Haha..
Ja lite kanske..
Men än går det ju att få folk att förstå vad som gjorde/gör dessa två operationer till "sunda"..


Men är det fortfarande sunt om man till och med drömmer om en bukplastik och hash..?


Ja, för inatt rökte jag hash för första gången i mitt liv.


Jag minns inte hur allt började riktigt. (Skyller på hashet)
Jag var hemma hos en trogen gammal vän.
En sån där vän som jag utfört alla mina mest konstiga minnen med, och som till och med i drömmarna ska vara just den som jag gör dom mest sjuka sakerna tillsammans med. Nämligen min kära Madde Määd Mongo!


..jag, min man, Mäd och hennes man befann oss i Maddes och Linus bohemiska bostad, där vi satt på en madrass på golvet med en massa kuddar över allt i alla möjliga färger.
Lite som att gå in på indiska om indiska just haft personalfest kan jag tänka..


Där satt vi då iallafall och prata om en massa sån där oviktig skit som man alltid gör när man fått lite alkohol i kroppen.
Vi kommer in på detta med min bukplastik och bestämmer oss för att det nog inte är så svårt att genomföra själva.
Problemet är väl bara smärtan kanske, då vi misstänker att alkoholen inte lindrar nog. Någon i rummet tycker sej minnas att hash andvänds som smärtlindring i vissa länder, så det kanske kan funka.
Grabbarna går ut för att handla..


Vet inte hur det var tänkt, för hash får man ju inte tag på bara så där.
Men detta är ju en dröm, så visst gick väl det utan problem..


Dom kommer tillbaka, och i nästa stund sitter jag med en muggliknande grej i handen.
Detta var ingen vanlig mugg som ni kanske förstår..
Man la hashet tillsammans med något som liknade små hårt packade höbollar som skulle hållas glödande under och runt om den lilla biten av hash.
På muggen var ett lock, också det i porslin, med ett litet hål i ena änden, ett slags ventilationshål, och sen ett lite större hål där man skulle suga i sej röken..


Snart snurrade det på i huvudet och Madde intog doktorrollen.
Min ända fråga var, -har du sett på tv hur dom skär nu då..?
Det hade hon sett.
Shit vad vi sparar pengar nu asså..


När det kom till att sy ihop sin kamtar hade Mongot tagit fram det bästa man kunde ha.


Ni vet det där snöret man får gratis utanför Ikea som man kan ha att knyta fast luckan med om man nu handlat mer än vad bilen rymmer. Ganska otrevligt snöre i dessa lägen kan jag tänka mej..


Hur som helst, Madde som nydligen varit på Ikea hade fått med sej lite snöre hem, och hashet fungerade.
Det gjorde inte ont alls.
Men va fan, resultatet då..?



-Madde, håll dej till dina smycken. Du har ingen framgång inom plastikkirurgi!



Magen blev visserligen ganska åtstramad, men hon missade ju helt allt sidfläsk..
(Blir så trött..)



Så där gick jag nu med hemmaopererad mage och ikeasnöre..
Och man kan ju fråga sej vart jag sen vände mej för att ta bort styggnen..
(jag hann vakna innan dess)


Ja det känns ju som en helt sund och vanlig dröm.. :-/



Fick ju en del kommentarer för mitt inlägg igår. :)
Dock ingen som ville ge mej ett jobb..
Förutom Lina då för visso. <3
Men hon hade ju säkert bara betalat svart.. Så det hade ju aldrig funkat.
Paragrafryttare som jag nu varit i hela mitt liv. ;)

Gick ni på det?
Haha, inte jag heller.
Jag har väl bara kanske inte förstått att just det där, eller det där, eller det är inte var okej.
Jag har ju faktiskt några diagnoser, och vad ska man med skiten till om man inte kan få rida lite på dom oxå..?

När vi nu ändå pratar om laglydnad så måste jag ta upp den där lille Juholt som nu har gjort ett sånt sjukt stort övertramp..
Stannade hela jävla Sverige upp i den sekunden oxå eller..?
För pengafusket verkar ju vara det ända viktiga sen ett par dagar tillbaka..

Men vad fan, låt stackarn vara nu då, och så kan väl alla ta att rannsaka sej själva lite grann.. För vem hade inte försökt göra något liknande, och hur många fuskar inte med sina deklarationer varje år tex..
Jag säger inte att det han gjort inte är fel, och självklart ska han ställas mot väggen.
Men hur länge som helst liksom..?
Jag tycker som min kamrat sa igår, det är ju inte det han gjort som varit värst isåfall.
Det är väl tanken på att ingen märkt det tidigare..?

Nä jag tröttnade redan på att prata om honom, så kan media göra det också?
Någon annan måste väl hunnit göra bort sej under tiden Juholt haft rampljuset..
Vänd blad för fan.

Nu ska jag svara på några sms som jag fått under tiden jag suttit här och skrivit.
Fan vad viktig jag försökte få mej att framstå nu.. ;)
Det var Mia som undrade om jag ville gå med och sola, och min man som undrade om jag mår bra.
-Nej Mia, jag kan väl inte sola med mina nyopererade tuttar fattar du väl
Och Fredrik.. -Jag är helt ensam hemma, det är helt tyst. Japp, jag mår kanon :)

Madde
2011-10-12 @ 12:14:37
URL: http://madelli.blogg.se/

Jag tror att jag kam tänka mig bli plastikkirurg om jag får blunda och skrika när det kommer blod, då kan ju min assistent ta över? no?

Cattis
2011-10-13 @ 21:53:59

Skrattar så gubben tittar snett på mig här! Du e f*n underbar!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0