Kosmetisk kirurgi AB

Sitter och "lampar" på KKAB även idag. :)
Fantastiskt gött att komma hem ifrån så här på förmiddagarna.

Värmen från lampan och stämningen här på kliniken stör mej inte det minsta heller faktiskt. ;)
Och Lena, goa Lena!

Känns toppen att man faktiskt fick tag på just KKAB.
Ett beslut jag är nöjd med alla dagar i veckan. :)
Jag betvivlar att alla kliniker har den där lilla extra känslan för att man är en individ och inte bara en kund man tjänar pengar på.
Även om dom nu givetvis gör det också. ;)
Men att man fortfarande möter människor.
Äh, droppar det. Alla fattar nog vad jag menar ändå. ;)

Upptäckte att mitt sår i handen nästan var borta idag. :))
Jag blev biten av en hund i helgen och det gick igenom huden, "lampade" såret igår å idag var det som sagt nästan borta. :-O
Hur bra som helst! :)

Nu nyllet igen. ;)
Så tack för idag! :)

 

mammi
2011-11-23 @ 22:01:13

Skönt att det fungerar så bra.

Grattis puss mammi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0