Nyår!

Ja, någon kan ju ha missat att det är nyårsafton idag..
Eller nä, det måste vara omöjligt efter som alla ens vänner påminner om det på facebook var tredje minut. ;)

Kanske lika bra att jag gör det också då..
Jah, Gott Nytt år allesammans! ;)

Har varit en bra nyår ändå får jag säga.
Vi var en sväng i stan och kollade på fyrverkerier förut. Det var dock för disigt, så vi såg bara typ färgerna på himlen och hörde smällarna.
Kanon god mat fick jag lagat också, (klapp på axeln) och ännu godare efterrätt gjord av mej och min lilla köksprinsessa. <3
Bilderna får jag lägga upp i morgon.

Trollen gör allt för att hålla sej vakna just nu. ;)
Vi har precis kollat på Shrek 2, och nu dansar barnen till musiken som spelas under eftertexten. Haha.

Lovade att jag skulle väcka dom innan tolv om dom somnade, men dom litar tydligen inte helt på sin mor.
För som sagt, dom kämpar emot för fullt här.. ;)

Dags att återgå till gálningarna.
Gott nytt år på er!


Cecilia
2012-01-01 @ 09:52:19
URL: http://himmelihelvete.blogg.se/

Haha, jag minns så väl hur man kämpade för att hålla sig vaken ända till tolv när man var liten:) Oftast fick föräldrarna väcka en en stund innan tolvslaget, men då ville man i alla fall inte gå upp för det var så varmt och skönt i sängen!:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0