Illa..

Jag mår illa..

Har mått sådär "smyg-illa" sen i morse. Trodde först att det berodde på att jag inte hade ätit frukost.
Att illamåendet egentligen handlade om ett sånt där hungersug..
Men nää det har inte blivit bättre trotts matintag. :(

Var hos läkaren en sväng i förmiddags. (Inte pga illamåendet..) 
Därefter åkte vi till Fredriks jobb för att slänga in några papper, och sen åkte vi till Café Skåne.
Tonni blev överlycklig när han fick äta en dammsugare, och Thea kände sej som en stor tjej då hon lekte att hon drack kaffe. ;)
Hon fick nämligen sin saft i en sån där "take away"-kaffe-mugg.


Tonni tyckte det var skitkul att sätta kvittot på pappas huvud ;)


Min lilla linslus <3

Sitter nu i soffan med barnen och kollar på Shrek.
Försöker besegra mitt illamående och bli lite varm. :-/
Men det är inte det lättaste när det fan alltid blåser in från våra skit fönster i vardagsrummet..
Brr..!

Snart kommer Majsan.
Ska göra om hennes naglar, och sen ska jag allt gå och lägga mej.
Mina egna naglar kanske jag kan ta imon. 
Så tråkigt att göra naglar på sej själv..
Men nu måste jag göra om dom.
Utväxten är liksom på halva nagelplattan så här 6 veckor senare..! ;)

Har lite svårt att släppa det jag skrev om förut. :-/
Ett jävla år..! Jag borde väl ha vant mej vid det här laget.
Jo men det har jag väl också.
Nu upprör det mej bara. Mest för att Den inte lämnar över något som ändå inte "utnyttjas" till någon som verkligen tar tillvara på det.
Genom att inte överlämna skadas snart den som minst förtjänar det.
Det gör mej så arg och ledsen..

Men nu ska jag mysa lite med trollen innan Majsan kommer. :)
Ha det gott

Ansi
2011-12-30 @ 07:55:52
URL: http://vadstrom.blogg.se/

Gravid?! =)

Ja livet är en fest med övertrötta barn som vägrar somna... =)

Haha ja barn vet hur dom ska få än å hålla käft!!

Ha en go helg ni med å gott nytt år på!!

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0