Då har jag kommit på det :)

Japp, nu vet jag iaf vad jag vill göra.
Har börjat göra naglar, å det är skit kul.
Än så länge har jag bara jobbat med Gel, men på måndag kommer akrylen med..
Får vi väl se hur det ska gå. ;)
Men det är nog inga konstigheter, så grym som jag var på detta. ;) Hehe


*Majsans naglar blev dom första att göra med glitter, inför
hennes spanien resa :)


*Syrrans rödglittriga naglar :)


*Mias fina prinsessnaglar :)


*Å så mina jag gjorde idag
(Hade vanliga vita tippar innan men ville testa nått nytt)

Här är några av dom färgerna jag har oxå..
     
*Sååå coola                   *Fina dom med

Nää, nu är det dags för film med älsklingen. :)
Kanske bloggar jag snart igen om nått mer kuligt... ;)
Kram på er

Määd
2010-06-19 @ 21:24:57
URL: http://madelli.blogg.se/

Coolt!

Fan vad duktig du är då, för det är svårt som fan att få till det.

Du får göra min med nästa gång då :D

Köss

mams
2010-07-07 @ 11:13:58

OOO va fint du kan, händig som mor din, inte ofta jag tittar in här, men nu var det uppdaterat kul....

Grattis till ditt nya intresse,,,

puss o kärlek... pussa resten av klanen från mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0