Haha.. Jag i ett nötskal..

Jag visste att det inte skulle hålla mitt löfte om att skriva varje dag..
Jag är för kass. ;-)
Men det har iaf inte gått lika långt emellan denna gången. Så lite bättring är det allt.

    
*Mor å Dotter               *Mor å Son
*Kärlek*


Sen sist har det väl egentligen inte hänt så mkt..
Idag är det tydligen Semledagen iaf, så det får man ju ta å käka sen.. *Smaskigt*
Men först måste vi åka till 421 å hämta nya hjul till min å Catjas vagn. :-)
Framhjulen har krånglat lite för oss. Så vem vet, det kanske blir semlemys hos Catja ikväll. Vi får se, vi får se. :-)


Snart är det dags för partyt med min kära vän Helena.. Men vi har lite bekymmer med folket som ska komma, eller som inte kommer. ;-) Haha. Men det är ju några dagar kvar, så det hinner nog lösa sej. ;-)

Jo för fan... Var ju på Ikea med min underbara familj å min fina mamma här om dagen. Jag har köpt ny säng !! Åh det är så fin å SKÖT !! Sover som en prinsessa i den.
Mycket nöjd kan man säga !! :-)

    
*Mina trollbarn äter glass på ikea <3



*Myspys*

Nää, nu är det dags för en cigg å lite skitsnack med Helena. :-)
Imon står öppnaförskolan på schemat. Thea har tjatat så.. Så det kommer bli kul för barnen. :-)
Ha det toppen allesammans

Helena
2010-02-17 @ 00:04:01

Alltid skitsnack med mig :p hohoho.. ja har verkligen inget för mig nu när ja är hemma! ;=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0