2021-09-21

Hej gott folk!
Det var några år sen, nu igen.
Ja det blir ju änna så av någon tråkig anledning. 
(Läs inlägget nedan om du missat det.)
 
Har jag något nytt att lätta mitt hjärta om. 
Nä, tyvärr!
Det händer ju inte så mkt i mitt liv. 
Dagarna ser typ likadana ut. 
Jag vaknar, skickar ungarna till skolorna, matar 
katterna, sätter mej i sängen igen, sitter där resten
av dagen.. Ja typ så. Ibland målar jag, ibland har jag för
ont i händerna alt nacken och orkar därför inte måla. 

Här är några av bilderna jag målat det senaste:
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja skryt, skryt, skryt..
Nä, jag är inte jätteduktig, men jag kämpar på. 
Huvudsaken är ju ändå att det är kul. 

Och med detta tar jag och avslutar detta 
korta lilla blogginlägget. 

Tack och hej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0