2014-05-30

Igår åkte jag, Fredrik och barnen till Ikea för
att inhandla nya sängar till barnen.  
Kände att det var på tiden. :)
..i alla fall för Theas del, och när hon nu ändå fick
en ny så kunde man ju lika bra köpa ny till Tonni också. :)
 
Se bara själva så trångt vi hade det i förrgår. ;)
 
..och så här lycklig blev Tonni
för nya sängen och utrymmet! ;)
 
Thea blev också riltigt nöjd! :)
 
Thea fick även ny tvbänk och så möblerade
jag om hela rummet för att få allt på bra plats. 
Det blev kanon bra och vi var alla
överens om att hon har det mysigaste
rummet i hela lägenheten.. ;)
(Ursäkta röran i hyllorna, vi är inte färdiga än)
 
 ..och här har vi två lyckliga sniglar som njöt
av att kunna ligga tillsammans i Theas säng 
och kolla på film innan det var sovdags. :)
 
 
Vi hann även med en sväng till björndammen för
 en snabbdejt med Anna och gudsonen,
vi hann åka till Ica och handla, fixa med mat, 
dammsuga, tvätta och fick sålt båda barnens gamla sängar. Dock blev vi inte av med
sängarna igår, utan först idag. :)
Men ändå. ;)
 
Tja, idag är Fredrik hemna med barnen.
(jag också än då länge)
Men jag ska ju till jobbet om några timmar, och efter
jobbet blir jag hämtad av Fräddan och barnen och så
ska vi åka hem till Ida och lämna Theas gamla säng 
och fika lite. Därefter, när vi nu ändå är på den
sidan av stan sa vi att vi lika bra kunde köra
ut Tonnis gamla säng till Bea så min lilla
systerdotter också får en stor säng. :)
..ja och sen är det bara att åka hem, fixa mat,
plocka fram fredagsmyset och sen ikväll
drar Fräddan till Tyskland :)
 
Det är min dag det.
Hoppas ni får en go' helg. :)
Hejsvejs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0