2014-05-28

Trött som en gnu, men det är bara att försöka
tvinga upp ögonlocken och skriva lite
så är vi nog snart igång! ;)
 
Såhär sitter man på dagis medan man 
väntar på att få gå till bussen! :)
Helt klart lyckligast i stan! <3

För min del blev det en sväng på allum
med min kära mor igår..
Huuua, det blev en dyr historia!!!!! ;-/
 
Nya fina sandaler till Thea. 
(Mamma köpte nästan likadana svarta till sej)
 
 Min inte allt för billiga nya älsklingsklänning! ;)
Som för övrigt inte alls gjorde sej lika bra på bild...
Och så min nya svarta långkjol. :)
 
Fick även köpt ett nytt puder och lite annat småplock. 
Så ja, det blev som sagt en dyr historia. 
Var inte alls så det var tänkt. 
Men va'fan, ibland måste man ju unna sej själv lite också! ;)
Dessutom så blev jag ju mer eller mindre hotad 
av affärsbiträdet och min mamma om jag
skulle hängt tillbaka klänningen.. ;)
Hahaha! 
Men priset gjorde att jag sa Aj när jag tryckte in
kortet i maskinen.. Samtidigt hade jag väl ångrat
ihjäl mej om jag inte hade köp den. ;)
 
Efter Allumbesöket var det bara att åka hem
med kassarna och sen knalla bort till dagis och
hämta min trötta utflyktskille. :)
Dom hade haft såå kul och Tonni ville inte alls hem!!
Nä, han ville stanna kvar där. <3
Han blev dessutom en lärdom rikare utav denna utflykt..
..killar ska inte kissa i motvind!!!
Framför allt inte när vinden är gôrstark!! ;)
Så nu vet ni som inte redan visste det, och han det! 
Hahahaha!
Min lille tofs, det är inte lätt alla gånger! ;)
 
Från dagis tog vi sällskap med Sofia och hennes tjejer. 
Det slutade dock med att dom gick med till
skolan och hämtade Thea och sen gick vi
och satte oss på gården. :)
Ungarna lekte, vi satt och tjöta och jag
fick en stunds bebismys!! :)
Världens tystaste, lugnaste, gladaste bebis på 5 månader.
Ååh, så gott att få låna en stund!! :)
 
..plötsligt och från ingenstans när vi sitter där
börjar det värka i min vänstra höft/ljumske igen.
Precis på samma sätt som jag hade det i januari.
Det värkte så jag höll på att bli tokig!!
..men under kvällen sen blev det ju bara värre och värre.
Faaan också! Så jävla ont och onödigt!! :(
Tja, så nu har jag då värk i min högerhand, två
fingerleder som började värka förr förra vecka på
vänsterhanden, och så nu då vänster höft/ljumske..
Ååh, vad detta är tröttsamt och knäckande!!
Och vad gör man liksom..?! Bara väntar och väntar
på att läkarna ska ta en på allvar, skicka en vidare,
vänta på att få komma dit, bli skickad vidare igen,
och bara hoppas på att få komma till rätt läkare
som kan ge en ett svar och förhoppningsvis
ge den hjälp man behöver.. :-/
Gaaaah!
 
Jaja, färdiggnällt för idag..
Dags att kliva upp, väcka barn om en stund,
göra oss i ordning, knalla till skola och dagis,
hem fixa lite och sen åka till arbetet. :)
 
Så hej me er!! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0