2014-05-23

 Läkarbesöket igår var inte så spännande, 
mer än att hon förlängde min sjukskrivning
(75%) i en månad till, skrev ut alvedon(?) och
klämde, bände och hade sej.. AAAAJJ!
Så sen satt ju jag hemma resten av dagen
med dubbelt så ont som jag brukar ha. :(
Så det fanns ingen varken kraft eller ork att åka
till slottskogen med jobbet/(jobben), spela
brännboll, dricka lite och hänga.. 
Nä, bättre lycka nästa gång. :(
 
Idag ska jag i alla fall jobba mina tre jobbiga timmar. 
Ja det är faktiskt jobbigt till och med med
tre timmar eftersom det gör så sjukt jävla ont. :(
Annars är ju tre timmar rena rama lyxen eller
knappt ens värda att åka iväg för. 
Men jodå, även om det gör så rövont att jag
inte vet vart jag ska ta vägen emellanåt så är det
ändå skönt att komma hemifrån och att få
träffa kollegorna, och få kramas med Ida såklart!! :))
 
 
 
 
Och vad händer i helgen då..?
Hum.. Inte en aning faktiskt. Mer än att 
Fredrik och barnen ville hämta mej efter jobbet idag. 
..imon skulle det väl vara trökväder, MEN
på söndag vet jag vad jag ska göra!!! 
IFK Göteborg - IFK Norrköping 17:30 på GU! :))
Då blir det Levande med Majsan och Alexandra! :)
 Så så vart det med det så länge. ;)
Hej me er gott folk!! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0