2014-03-25

 
 
Tjoho! Idag sov jag ända till 08:30!!
När hände det att jag sov så länge senast?! :)
Fantastiskt skönt måste jag säga!
..helst eftersom jag inte trodde att jag skulle
lyckas somna om vid sex i morse när Fredrik
och barnen gick hemifrån. ;)
Så åååh, jag är nöjd! :))
 
**************************************
 
Igår fick jag hängt lite med Anna
och min lille gudson. :)
Vi tog en promenad ner till allum i
vårvädret för att handlade lite. 
Jag och Leo köpte varsin glass bland annat. ;)
Himla gott och mysigt! 
..och när vi kommit hem igen satt vi kvar på
gården och tjötade i solen en stund. :)
 
Ja det blev en härlig dag igår! 
..och go mat fick jag lagat till oss när Fräddan
och sniglarna kom hem också! ;)
Ugnsstekt lax, potatis och sås. 
 
Men vad ska vi äta idag tro?!
Får nog söka på lite vegetariska rätter och
se om jag hittar något lätt och gött! ;)
Jaja, det löser sej...
 
Nu ska jag kliva upp, ta mej en macka, hoppa
in i duschen, göra mej i ordning, se vad jag
behöver handla hem inför middagen och
sen ska jag nog se om jag får med mej
Anna och Leo ner till Ica idag igen. ;)
 
Ha en skön dag gott folk.
Hejsvejs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0