2014-03-18

 
Nu är man vaken, trots att det är tjugo minuter
kvar tills klockorna ska ringa. :-/ 
..plus att man är sjukskriven. 
Men men, barnen ska ju ändå till skola och
dagis så upp måste man ju i alla fall. ;)
 
Dagen igår var både bra och mysig.
Det var så gott att få lite egentid med min lilla Essi! <3
 
Fikar med mommo innan läkarbesöket. :)
 
Det gick även bra med Thea hos läkaren. 
Vi skulle vänta i någon vecka innan vi fick
svar på problemet vi sökte för. 
Men vi passade även på att visa upp
Theas lillfinger som förolyckades lite i
leken med pinnen och hunden. 
(Thea hade ju alltså skadat sej på en pinne
när hon busade med hunden Trasan)
Men min dotter som är uppväxt med mej,
min mamma, Majsan och resten av alla nötter
jag har i min närhet, är alltså uppväxt med
låg och skön humor, ironi och sarkasm, lite rå
med hjärtlig humor alltså. ;)
Så vad tror ni Thea säger till läkaren när
hon visar upp sitt lilla trasiga finger?
Jo, -mamma bet mej!
Som tur var log hon ju med både mun och ögon
när hon sa det plus att det var en riktigt skön
läkare med lite samma attityd som oss. Hahahaha!
Det är min unge det!! ;)
 
 
Nu ska jag gå upp, väcka barn, göra oss i
ordning, knalla till skola och dagis och sen
hem och se vilken tid jag ska ta mej till
rehab med min dumma tass. 
 
Det var det..
Må så gött och hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0