2014-03-08

 
Lördag morgon, och jag har verkligen sovit
som en klubbad utter inatt asså! :)
Himla gött!
 
Idag kommer min kära far hit!
Ska bli mysigt, för det var rätt längesen nu. 
Och så ska han inte bara umgås, han ska även laga
sin suveränt goa köttfärslimpa med potatis och
sin vansinnigt goa gräddsås! Mmm!!! :)) 
Tonni har tjatat hela veckan om att hans morfar
ska komma hit och laga köttfärslimpa. 
..så det finns nog inte ett barn på dagis, eller en
fröken eller en förbipasserande som inte är upplyst. ;)
Och nu vet ni det också! Hahaha!
 
Så nu måste jag sparka upp Fräddan här så vi
kan fixa lite go'frulle, göra oss i ordning och
sen åka och handla innan pappa kommer.
Damma och dammsuga måste jag ju fan göra också.
Får ju finbesök i morgon också minsann! <3
Åh som jag (och sniglarna) har längtat! :))
Men som sagt, då får man ju passa på att städa
idag så man kan me att ta hem folk. ;)
 
Hej me er!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0