2014-03-05

 
Go'morgon gubbar!!
 
Igår vaknade jag knappt utav mina
väckarklockor, och idag vaknade jag
lååångt före dom istället. :-/ 
..och då somnade jag ändå inte förrän
strax före elva typ. Hum..
Aja, skit samma, nu är jag vaken i alla fall. ;)
 
..och mitt i arbetsveckan redan. 
Som vanligt bara rinner dagarna och veckorna förbi. 
Det är liksom galet måste jag säga. :-/
Men vad kan vi göra åt det..? Gilla läget. ;)
 
*******************************
 
Och titta titta vad Fräddan kom förbi med igår..
 
 
Första och enda semlan i år,
och herre min get vad go den var!! :))
Muuums! 
 
********************************
 
Min höft började för övrigt bråka
med mej igår igen också.. :(
Tror jag blir galen snart!
Just att värken bara kommer från ingenstans
och helt utan förvarning.. Gaah!
Men det är väl bara att be till högre makter att
det släpper snabbt som satan helt enkelt. :)
 
Näh nu ska jag i alla fall kliva upp och göra
mej i ordning, putta igång mina små sniglar, få
dom klara och sen är det bara att bege sej
mot skola, dagis och arbete. :)
 
Ha en skön dag mina kära läsare!
Hej me er!! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0