2014-03-03

 
Go'morgon Måndag!
Nu har Fredrik precis åkt till jobbet och jag
har tvingat mej själv att vakna ur
en jätte stressig dröm. :-/
Huuua!
 
Men nu är jag i alla fall vaken och kan släppa det. 
Stressen i drömmer i alla fall.. Snart börjar
ju den vanliga morgonstressen. ;)
 
 
Tja, då vad det måndag igen..
Veckorna bara rinner iväg asså!!
Vart tog liksom ens Februari vägen?!
Helt sjukt ju.. Hahaha!
 
Hur som helt fick jag gjort alla tråksysslor
som stod på schemat igår. 
*Klapp på axeln*
 Men för övrigt var det en maximalt slapp dag igår. :)
Och hur gött är inte det?!
Hela helgen har jag verkligen bara
njutit av i lugn och ro. :)) 
Underbart!
 
Nu ska jag i alla fall kliva upp, göra mej i ordning,
väcka barnen, se till att dom gör sej klara, lämna
på skola/dagis och sen åka till arbetet. :)
 
Och med det sagt önskar jag er nu en
bra start på denna veckan!
Tack och hej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0