2014-06-05

Hum..vaknade 05:15 och var hur pigg som helst. 
Varför?! Klockan skulle ju inte ringa förrän 06:23. 
Jaja lika bra att gilla läget. ;)
 
 
Igår var det sommaravslutning på dagis. :)
Barnen sjung så fint. Och fröknarna hade gjort
det riktigt bra. Inte för många låtar så att barnen
hann tröttna.. (som dom tyvärr gjort tidigare år)
Nä, få och skojiga låtar så både barnen och
föräldrarna kunde skratta och njuta. :) 
 
Tonni i mitten längst bak. :)
 
 Elva stycken svingoa tårtor hade dom gjort också. :)
 
..och dom gick hem hos alla!! :)
 
 Tokungen!! Sin mamma upp i dagen kan man säga. ;)
 
Tja, jag har ju letat långklänning till Thea hela
denna veckan eftersom hon så gärna vill ha
långklänning på sej på hennes första
skolavslutning som är nästa vecka.
Men detta har ju inte varit det lättaste!! 
Hittade en jättefin i stan. Dock kommer den
nog inte vara hellång utan kommer nog att gå till
typ mitten av vaderna ungefär. Men den var lite
söt så jag kunde inte låta bli. Plus att om dom
klänningarna som jag nu fått beställa inte
hinner komma i tid så är denna ändå väldigt
fin att ha på just en skolavslutning. :)
 
Försökte få med silvertrådarna på bilden.. 
Vet inte om dom syns så bra. :)
 
Denna är beställd! 
Påminner mycket om en av mina 
favvoklänningar som Thea alltid 
frågar om hon kan få när hon blir stor. ;)
 
Denna är också beställd. :)
Hoppas verkligen denna hinner komma. 
Så himla söt och somrig. :)
 
..och så min personliga favorit av dom. 
Den här klänningen kommer nog tyvärr
inte komma innan avslutningen är. :(
Men visst är den fin?!?! Vill också ha!! ;)
 
Ja ah, det var det!
Nu ska jag snart gå upp och göra mej i ordning.
Runt sju kommer Tonni och Fredrik på lite
frukost innan vi ska åka till läkaren med lilleman. :)
Sen hem och städa lite tror jag, och sen skulle Anna
och min goa gudson komma och busa på gården. :)
Så lite finns på "att-göra-listan" även idag. ;)
Och i morgon är det Sveriges Nationaldag
Då ska jag hem till mamma på lite gott
att äta och lite hemmagjord glass. 
Det har jag bestämt och beställt minsann. ;)
Lite vin på det och kanske, eller vad säger du Mami? :) 
 
Nä dags att sätta punkt! 
Hej me er! :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0